Kakva budućnost čeka SMS tehnologiju?

SMS platforma za slanje tekstualnih poruka mnogima se danas može učiniti zastarelom tehnologijom, koja, osim razmene kratkih tekstualnih sadržaja, ne nudi gotovo nikakve druge mogućnosti. Međutim, svi oni greše.

Prema mišljenju stručnjaka za tehnološke inovacije, dešava se upravo suprotno. Eksperti u SMS-u vide puno neiskorišćenih potencijala i predviđaju svetlu budućnost za tekstualne poruke. Ovakva njihova tvrdnja oslanja se na brojna poboljšanja SMS servisa koja se dešavaju i desiće se u narednom periodu.

Music Messenger – odličan primer svetle budućnosti SMS-a

Ono što korisnici SMS-a najviše očekuju u bliskoj budućnosti jeste poboljšanje funkcionalnosti platforme za razmenu poruka. Na tome se stalno radi, što dokazuju najnovija ažuriranja iOS i Android operativnih sistema koja su donela neke inovacije i pokazala da ima puno prostora za dalje unapređenje.

Najbolji primer je Music Messenger, inovativna aplikacija za razmenu muzike. Ovaj potpuno besplatan servis omogućava korisnicima da putem SMS poruka na jednostavan način razmenjuju You Tube muziku. Od 2014. godine, kada ju je pokrenuo Oded David Kobo izraelski internet preduzetnik, aplikacija je uspela da privuče preko 10 miliona stalnih korisnika širom sveta.

O velikom interesovanju za Music Messenger najbolje svedoči podatak da je Kobo uspeo da obezbedi investicije brojnih poznatih i bogatih muzičara, kakvi su recimo vodeći svetski DJ David Geta, reperka Niki Minaž ili menadžer benda Coldplay, Dejvid Holms. U Music Messinger ulažu i biznismeni, poput Romana Abramoviča koji je investirao 15 miliona dolara još u početnoj fazi projekta.

Biznis i SMS poruke

Cola Messenger – takođe

Još jedna nedavno pokrenuta aplikacija koja je zainteresovala korisnike i najavila svetlu budućnost tekstualnih poruka je Cola Messenger. Zamisao tvoraca aplikacije Cola, koju očigledno uspešno ostvaruju, je da se poveća funkcionalnost SMS servisa opcijama kakve su recimo kreiranje lista naloga, deljenje mapa, ažuriranje lokacija i mnogih drugih naprednih funkcija, a sve to bez napuštanja SMS platforme.

Korišćenje SMS usluga u poslovne svrhe će doživeti drastičan rast

SMS poruke imaju svetlu budućnost i u poslovnom svetu. Sve je više i više kompanija koje shvataju svestranu ulogu koju tekstualne poruke mogu da imaju u marketingu i korisničkim servisima i u istraživanju novih mogućnosti za povećanje angažovanja korisnika.

Da li ste znali da se čak 90% korisnika pametnih telefona upisanih u SMS klubove lojalnosti kompanija oseća privilegovano zbog interakcije? Menadžeri kompanija i biznis provajderi koriste upravo SMS za prosleđivanje ugovora vernim klijentima i članovima lojaliti SMS klubova i to u realnom vremenu što ubrzava njihovo poslovanje i njihovu uslužnost čini efikasnijom. Iako su neke od ovih stvari moguće i putem android aplikacija, koje često zagušuju telefon, prednost SMS-a leži upravo u njihovoj jednostavnosti.

SMS programi lojalnosti zbog svog neverovatno prilagodljivog dizajna, zauzimaju vodeće mesto u tehnologiji maloprodajnog marketinga i predstavljaju odličnu osnovu za razvoj još funkcionalnijih platformi za angažovanje potrošača.

Funkcija „Voice Recognition“ (Prepoznavanje govora) će biti znatno unapređena

Sigurno ste kao korisnik pametnog telefona bar jednom bili u situaciji kada vam je bilo preko potrebno korišćenje softvera za prepoznavanje govora kako bi napisali tekstualnu poruku. Pre nekoliko godina to nije bilo moguće, ali evolucija mobilnih telefona je danas omogućila i ovu opciju. Međutim, rezlutati često nisu bili ni blizu onoga što ste zaista rekli. Ustvari, tako je svaki put kada se koristi ova funkcija. Obzirom da je, verovali ili ne, pisanje tekstualnih poruka jedan od najčešćih uzročnika saobraćajnih nezgoda, potreba za unapređenom funkcijom prepoznavanja govora je sve veća.

Zato se već sada užurbano radi na velikim inovacijama ove funkcije, pa u narednim godinama treba očekivati da ona dostigne nivo na kom će preciznost tekstualnih poruka napisanih diktiranjem biti stopostotna. To će bez ikakve sumnje biti veliki korak napred u pogledu razvoja SMS tehnologije.

Troškovi će biti smanjeni

Najzad, na polju mobilne tehnologije u narednim godinama konkurencija će biti sve veća. I danas je konkurencija ogromna, u šta se možete uveriti jednostavnim pokretanjem brze Gugl pretrage za tehnologiju razmene poruka na mobilnim uređajima. I odmah ćete shvatiti da su inovacije bukvalno svakodnevne. Sa toliko besplatnih SMS platformi koje se pojavljuju u obliku aplikacija, mobilni provajderi će biti primorani da smanjuju cene svojih SMS i govornih usluga. A niže cene će dovesti do još većeg rasta broja korisnika.

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *