U svetu finansija koji se stalno razvija, kriptovalute su se pojavile kao remetilački faktor, koji je doveo u pitanje tradicionalne
Continue reading »Kategorija: Poslovanje
Da li i dalje postoji offline marketing?
Digitalna revolucija donela je korenite promene i u svet marketinga. Ekspanzija interneta, društvenih mreža, digitalnih platformi stavila fokus na online
Continue reading »Lični brend i društvene mreže – ostavite najbolji prvi utisak
Poslednjih godina lični brend je postao važniji nego ikad, a sam proces brendiranja je na društvenim mrežama doživeo veliku popularnost.
Continue reading »Ovo su ključne stvari za svaku lepu i kvalitetnu kancelariju
Stvaranje lepog i kvalitetnog kancelarijskog okruženja je od suštinskog značaja za produktivnost, zadovoljstvo zaposlenih i opšti uspeh. Dobro dizajniran prostor
Continue reading »Organska poljoprivreda je budućnost – evo i zbog čega
Poslednjih godina raste interesovanje za organsku poljoprivredu kao održivu i ekološki prihvatljivu alternativu konvencionalnim metodama uzgajanja hrane. Međutim, mnogi zaboravljaju
Continue reading »Digitalni nomadi i kako postati jedan od njih?
Digitalni nomadi su zapravo frilenseri (freelancer-i) koji koriste svet kao sopstveni poslovni prostor – što znači da mogu raditi sa
Continue reading »Prednosti kupovine domaćih brendova
U današnjoj globalizovanoj ekonomiji, potrošači imaju pristup proizvodima iz celog sveta. Iako ovo može biti uzbudljivo, takođe može biti previše,
Continue reading »Reklamne kese kao jednostavan način za povećanje prisustva brenda
U vreme konzumerističkog društva kojem pripadamo i koje sve brže i brže konzumira sadržaj, ponude, brendove, najpotrebnija je prisutnost. Uvek
Continue reading »6 najboljih prirodnih materijala za garderobu
Kupovina odeće nema samo estetsku svrhu, već treba postići i da se u njoj osećamo udobno, a da time bude
Continue reading »Šta smo naučili iz čuvenih reklama: „Kupujte iz svoje fotelje“?
Rečenica koju smo nebrojeno puta čuli u reklamama postala je zaštitni znak za promociju različitih proizvoda na televiziji i sastavni
Continue reading »