reklamne-kese-zeppelin

Reklamne kese kao jednostavan način za povećanje prisustva brenda

U vreme konzumerističkog društva kojem pripadamo i koje sve brže i brže konzumira sadržaj, ponude, brendove, najpotrebnija je prisutnost. Uvek i svuda. Ono što se na prvom mestu pomisli jeste prisutnost na internetu, kroz sajt, duštvene mreže, što je svakako neophodno i važno. Ali prisustvo jednog brenda se ne ostvaruje isključivo na taj način.

Konzumerističko društvo brzo „žvaće“ sve što vidi i čuje, pa je ponavljanje, konstantno ponavljanje, od suštinske važnosti za postojanje, funkcionisanje i razvoj jednog brnda, biznisa. To znači da mora da vas ima svuda. U kući. Na ulici. U prevozu. U marketu. U kupovini. U šetnji. Gde god vaši potencijalni kupci, klijenti, tu i vi. Svi stari, dobro oporbani načini su tu, poput svetlećih reklama, bilborda, plakata. Ali postoji nešto što radi ovaj posao na podsvesnom nivou, čini se, bolje nego išta drugo. Verovali ili ne, to su reklamne kese.

Zašto su reklamne kese važne?

Kao što smo već i rekli, marketing koji reklamne kese vrše odvija se na podsvesnom nivou. To nije direktan uticaj na potencijalnog kupca, kao što to čini reklama na TV-u, radio stanicama, bilbordima, već reklama koja može da se ureže u samu misao i da tako traje, sve dok ne ostvari svoj uticaj, a to je odlazak do vaše firme zarad ostvarenja neke potrebe. Ali, pitanje je da li svaka kesa ima snagu to da uradi?

Reklamne kese su i one najobičnije, plastične, sa logom firme. Njihova marketinška upotrebljivost je nevažna. One su tu da jednostavno posluže za kratkotrajno, često jednokratno nošenje nečega. Razliku prave kese koje omogućavaju višestruku upotrebu, upotrebu u bilo kojoj situaciji i nošenje bilo kuda. Sve ovo u stvari znači da dizajn reklamne kese čini ono što je najvažnije.

Reklamne kese koje imaju pravu upotrebnu vrednost su one koje se mogu koristiti više puta, kao i one koje ćete baciti. Pored izuzetnog kvaliteta i otpornosti na pucanje i kidanje, potrebno je da budu i odgovarajućih dimenzija, kako bi se štampa na kesi dobro videla.

Reklamne kese mogu biti klasične plastične ili papirne. Papirne kese ili eko kese su odličan izbor jer su izdržljive, elegantne, nisu štetne po životnu okolinu i mogu se više puta koristiti.

Kakav dizajn reklamne kese je potreban?

Ako se fokusiramo na opis samog dizajna za reklamne kese koje se pamte i koje čine da se za vaš brend čuje, a onda da se vaše ime pamti, to bi bio dizajn koji je jedinstven i unikatan, jer već viđeno ne prolazi. Takav dizajn mora da iznenađuje, jer efekat iznenađenja vrši najveći uticaj na podsvest. I na kraju, to je dizajn koji  mora da izazove reakciju. Da li sve to jedna kesa može da podnese? Dovoljno je da malo pretražite internet i vidite kakve sve reklamne kese za brendove postoje, a onda će vam biti jasno o čemu govorimo kada pričamo o važnosti dizajna.

Dizajn vaših kesa može da nasmeje. Ukoliko  na kesi postoji neka rečenica, neka životinja ili ilustracija koja je dovoljno smešna, dok je jedna odoba nosi ulicom mnoge će se nasmejati kada je uoče. U tom momentu će se oko fokusirati na dve stvari, prvo je dizajn koji izaziva smeh, a onda i sam brend koji je taj smeh pokrenuo. Ne postoji bolji marketing od toga da ste uspeli nekome da ulepšate trenutak ili dan. Pored toga, kese su veoma važan deo brojnih priča danas. Pomoću njih se dokazuje koliko se može očuvati životna sredina. Kada svoj marketing usmerite na dokazivanje društvene odgovornosti i očuvanja životne sredine,  sve to ukomponujete uz jednostavan dizajn reklamne kese, onda ste dobili premiju.

Ulaganja koja ostvarujete tokom dizajniranja i izrade reklamnih kesa nemerljiva su u odnosu na dobitak koji ostvarujete kroz prisustvo brenda uvek i svuda i kroz reklamu koja bi inače bila jedna od najskupljih.

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *