moderne-masine-stampanje

Vrste štampe koje mogu biti od značaja pri građenju ličnog brenda

Ukoliko gradite svoj lični brend, vizuelni identitet jedan je od najbitnijih elemenata.

Vizuelni identitet obuhvata sve od logotipa, dizajna, pakovanja ali i toga kako se predstavite na društvenim mrežama.

Vizuelni identitet treba da bude takav da odražava strategiju vašeg brenda koja odgova na sva pitanja kao što su vaši ciljevi i vrednosti, a upravo vizuelni identitet treba to da prikaže ciljanoj grupi.

Ono što je bitno jeste da vaš proizvod ima karakteristike koje ga izdvajaju od drugih – na tržištu sigurno postoji mnoštvo sličnih ili istih proizvoda pa je važno istaći se.

Da li će to biti u kvalitetu, dizajnu ili logotipu, na vama je, ali vam u tome najviše mogu pomoći upravo štamparije. U nastaku teksta pročitajte koje sve to vrste štampe postoje kao i to koje usluge možete dobiti.

Koje vrste štampe mogu biti ključne u izgradnji ličnog brenda?

Ulaganje u marketing je veoma bitna stavka koja u najvećoj meri određuje prodaju vaših proizvoda. 

Postoji mnogo marketinških trikova uz koje možete uspešno predstaviti vaše proizvode, a jedan od načina je upravo izrada promotivnih materijala. Bilo da su to flajeri, vizit karte, posteri većina štamparija pruža ove usluge.

Ukoliko živite u prestonici, veliki broj kopirnica Beograd ima na svakom koraku koje svoje usuge za izgradu reklamnog materijala pružaju po najpristupačnijim cenama. Hajde da vidimo koje to vrste štampe mogu pomoći pri građenju vašel ličnog brenda.

Sito štampa

Sito štampa jedna je od popularni vrsta štampe koja je posebno značajna u promotivne svrhe, jer ono predstavlja tehniku koja služi za štampanje na različitim materijalima.

Ovo je tehnika sa kojom je moguće ostaviti otisak na gotovo svim ravnim površinama a sito štampa idealna je i za brendiranje odeće poput majica, šolji, olovki kao i papira.

Najveći broj rokovnika, šolja, caša, kalendara, tanjira sa slikom odrađeno je upravo ovom vrstom štampe.

Štampanje na papiru realizuje se u cilju bržeg širenja informacija, odnosno radi dolaženja do većeg broja ljudi kako bi dobili inormacije o novom proizvodu. Sa ovakvom vrstom štampe najčešće se izrađuju vizit karte, te ukoliko želite da bolje predstavite vaš brend, dovoljno je da osmislite dizajn i odnesete u bilo koju kopirnicu koja će vrlo brzo vaše želje sprovesti u delo.

Osim štampe na papiru, štampa na tekstilu je isto toliko zastupljena – brendirana odeća je još jedan od načina kako da dodatno doprinesete građenju vašeg brenda.

sito-stampa

Digitalna štampa

Digitalna štampa jedna je od najpopularnijih vrsta štampe a glavna prednost ove štampe je brzina kojom se štampaju različiti formati. Bilo da je u pitanju manja ili veća tiraža, efikasnost i brzina je zagarantovana!

Štampa malih formata uključuje izradu flajera, kataloga, vizit karti, dok digitalna štampa velikih formata podrazumeva štampu velikih fajlova sa visokom rezolucijom štampe. Ukoliko vam je potrebna štampa za brendiranje izloga, vozila, cirada i drugih velikih površina digitalna štampa je pravi izbor.

Još jedan razlog zbog čega se kupci najčešće odlučuju za ovu vrstu štampe je to što ne iziskuje mnogo novca za pripremu kao i za samu štampu. 

Ova štampa predstavlja direktnu štampu sa kompjutera na način gde pripremljeni materijal odlazi pravo u mašinu koja za vrlo kratko vreme izbacuje prvi otisak – ukoliko dođe do nekih grešaka ili promena one se vrlo lako koriguju upravo iz razloga jer pripremljen materijal ostaje zauvek u računaru koji se može korigovati bezbroj puta.

Zbog čega je vizuelni identitet toliko važan za građenje ličnog brenda?

Pokrenuli ste biznis, definisali cijeve i sada je važno da radite na vizuelnom identitetu vašeg brenda. Zbog čega vizueni identitet ima toliku važnost?

Vizuelni identitet je nešto što ističe vašu jedinstvenost i ono po čemu se vi razlikujete od drugih. Odražava vaše ciljeve, vrednosti kao i šta je ono što vi želite da postignete. Jedan od načina da se istaknete među konkurencijom je upravo kvalitetat i prepoznatljiv vizuelni identitet.

Pri građenju ličnog brenda, veoma je bitno da stvorite dobru komunikaciju sa vašom ciljnom grupom. Ukoliko sebe predstavite kao osobu koja uliva poverenje, ko pomaže klijentima, ko nudi rešenje za probleme ciljne grupe, na pola ste puta do prodaje! Poznato je da ljudi vise veruju onima koje poznaju i sa kojima imaju određeni odnos, pa će tim pre i poslovati sa njima. 

Uspeh vašeg brenda zavisiće i od toga kako predstavite sebe. Zbog toga je veoma važno da vašoj publici date odgovore na pitanje ko ste vi, koji je vaš cilj, šta želite da postgete, za koga su namenjeni vaši proizvodi i slično.

Pored ovoga, kompletan vizuelni identitet čini i upečatljiv logo kao i same slike. Upečatljiv logo je nešto što će vašim potencijalnim kupcima prvo privući pažnju i ono po čemu će vas ljudi upamtiti – u ovome ključnu ulogu igraju boje. 

Na kraju, promotivni materijali ključni su za prepoznavanje brenda i odličan način dolaska do potencijalnih kupaca.

Nesumnjivo je koliko vizuelni sadržaj i prezentacija vaših proizvoda na internetu ili na društvenim mrežama utiče na građenje vašeg ličnog brenda. Osim toga, konstantno ulaganje u vizuelni identitet od presudnog je značaja kako bi vas potencijalni kupci upamtii, obratili pažnju na vas, i izabrali da baš od vas poruče proizvod.

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *