Žuti tramvaj u Beogradu

Kako zaraditi od turizma u Beogradu?

Beograd je poslednjih godina povećao svoju turističku ponudu i sve više privlači strane turiste, ali i turiste iz okoline i regiona. S obzirom na to da ekonomski standard u našoj prestonici još uvek nije na zavidnom nivou, mnogi traže dodatne izvore zarade. Saznajte kako da zaradite od turizma u Beogradu, na koje grane da obratite pažnju i prepoznate tražnju na tržištu.

Srbija, a samim tim i Beograd, spada u zemlje u ekonomskom razvoju, što znači da mesečna primanja često nisu dovoljna za potrošačku korpu. Ipak, ono što nas raduje je što stranci sve više dolaze u Beograd, i ne vide ga kao mesto nasilja i divljine. Iskoristite ove turističke potencijale, i napravite biznis koji vam može doneti dodatni novac. Ovo su neki od naših predloga.

#1 Iznajmljivanje apartmana

Svi turisti koji dolaze u Beograd moraju negde da se smeste. Privatni smeštaj sve više preovladava nad hotelskim smeštajem, jer je povoljniji, a posetioci mogu da biraju mesto koje njima najviše odgovara.

Mnogi turiste zanimaju apartmani na opštini Vračar koje bi mogli iznajmiti, jer je ovo mesto koje ima specifičan duh, a nalazi se u samom centru svih dešavanja. Apartmani u centru grada su uvek najtrraženiji, ali nemojte očajavati ako imate nekretninu u širem centru, jer postoje turisti koji vole da osete pravi duh Beograda u predgrađu.

Kada izdajete apartmane veoma je važno da uložite u opremanje smeštaja i gostima ponudite sadržaj zbog kog će se odlučiti da ponovo budu vaši gosti. Apartmane možete izdavati lično, ili preko sajtova za izdavanje.

Od izdavanja apartmana se može zaraditi dosta novca ukoliko se ovom poslu posvetite i uložite maksimalan trud. Kada razvijete biznis ovo više ne mora biti vaš dodatni izvor prihoda, već može postati primarni. Tržište već polako postaje pretrpano apartmanima za izdavanje, pa posetioce možete privući samo ukoliko se nečim istaknete iz mase.

Marketiniške stratetegije su uvek dobrodošle kada posao treba da podignete na viši nivo, a ovde pročitajte koje to marketing tehnike garantuju prodaju.

#2 Prodaja suvenira

Prodaja suvenira je verovatno jedan od najstarijih zanata kada je u pitanju turizam. Svako ko ode negde, voli da kupi neku sitnicu za sebe, za prijatelje, za roditelje, kako bi se sećali svog putovanja, i poneli sa sobom deo duha određene zemlje ili grada.

Most u Beogradu

Prodaja suvenira se odavno razvila na viši nivo. Više u opticaju nisu samo magneti i privesci, već postoji veliki broj varijacija na tu temu, kako biste imali raznovrsnu ponudu, jer to je ono što turisti vole da vide.

Ukoliko se potrudite i nabavite kvalitetnije suvenire, uložite u njih trud, ili kupite nečiji ručni rad, vaši suveniri će biti primećeniji i prodavaniji. Ukoliko ste talentovani, i umete da pravite lepe sitnice koje nose određenu poruku, onda definitvno ovo treba da bude vaš izbor, jer će nabavka materijala, samim tim, biti jeftinija.

Majice, cegeri, stoljanjaci, predmeti od drveta, tabakere, pljoske, kutije za naočare. Sve su ovo stvari na kojima možete izraziti vašu umetnost i uvrstiti ih u svoju ponudu.

#3 Turističke ture

Turistički vodiči su ono što je svakom turisti potrebno kada se prvi put nalazi u nekom gradu. Najvažnije je da smislite kreativnu turističku turu koja će privući turiste koji će želeti da plate ono što im nudite.

Pogledajte kakve turističke ture već postoje, a onda dobro razmislite i osmislite svoj koncept. U nekim gradovima je veoma popularno turističko razgledanje grada u vagon restoranu koji se veoma sporo kreće kroz grad. Vodite računa i kada pravite izbor za naziv vašeg vagon restorana, jer je to veoma bitno za razvoj posla.

Ova turistička tura je odličan spoj, jer posetiocima nudite hranu, a znamo da turisti najviše vole da probaju domaće specijalitete. Osim toga, dobijaju i specijalno razgledanje grada, a ne umaraju.

Takođe, turističke ture van centra grada su odlična ideja, jer bi turisti sigurno voleli da vide Avalu, koju sigurno nemaju prilike da vide često.

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *